#Blogg 100 Dag ett – SÖNDAG 1 mars – måndag morgon..

Har bestämt mig för att hänga på Blogg 100 en gång till. Tyckte det var ganska jobbigt att blogga hundra dagar sist jag försökte, för 2 år sen.  Vet inte ens om jag fullföljde. Jag vet att jag skapade en blogg som jag inte delade med någon, för att jag mest ville träna mig på att blogga, träna att hålla fokus på ämnet jag bestämt mig för, samt även träna att skriva på engelska. Så jag skrev både på svenska och engelska!! Lite väl ambitiöst , och det var säkert också därför jag inte riktigt orkade fullfölja. Att jag inte delade den offentligt var säkert också för att jag var rädd för både att någon SKULLE läsa och att INGEN skulle läsa…! 🙂

Men det finns något i bloggandet som är bra. Så därför börjar jag igen. Att skriva är att reflektera. Att skriva på nätet är (i bästa fall) att kommunicera och att dela. Och denna gång ska jag våga dela. Och jag ska inte vara så ambitiös. Och jag ska vända mig inifrån ut. Och utifrån in. Så får vi se vad det blir. Och eftersom detta är mitt söndagsinlägg, så kommer det ett inlägg till i kväll för måndag. Tills dess vänner Funky monday!!!

Kommentera

